niedziela, 23 stycznia 2011

wyniki eliminacji + pierwszy etap !

Przepraszam, że musieliście tak długo czekać ale nie dostałam listy od jednej jurorki, lecz teraz już jest dobrze. Od kogoś innego wcale nie otrzymałam tego na co czekałam, więc było jeszcze gorzej. Ale do rzeczy. (będę mówić teraz w moim imieniu) Wybór był strasznie trudny. Bywały takie dollki, że aż niedobrze robiło mi się na ich widok, ale były też takie które mnie bardzo zaskakiwały. Więcej było tych pierwszych :) Na początku miałam więcej typów, ale gdy jeszcze raz zajrzałam do nich to jednak je odrzuciłam.
Z ponad 300 zgłoszeń wybranych zostało kilkadziesiąt, oto one (lista nie jest ułożona alfabetycznie, jest to wybór jurorów i jeśli jakiś nick się powtarza to przepraszam):

iza118
the.zuziaQ
mraaach
Agatka_1998
London_Tipton14
Elegance_Cat
Hillgilly
K.G.11
Niecierpliwa
Cadsie123
alfa07
PaulinuSs_x3
Klaudiakociara
va_nesska
Tola..xD
olcia12200
Malinka056 
.honey.8.
Miss.Bou
karolina604
clevleen__
Gabcia-Emma
EnnKatte
ania-13 
Missmartysia98 
XxxX-chan
Cadsie123 
Demiolka 
-VrX-
Rosalie_989
xxemowaxx
Fafrotka
mijaa4
Anja_0
BlackShake
Lena9801
MoonAmi
mentoslime
dulcenika
gwiazdoreczka98
Cadsie123
niecierpliwa
Hillgilly
cherry9713
kalafiorowa
 Olgenka
Marlesia111
milka997
wer-nika3
E.m.i.l.k.a.
gwiazda6
Amorettka
va_nesska
Naatalka
Natulek

Lista nie jest długa. A szkoda. Serdecznie gratuluje tym, którzy przeszli i dziękuję za zgłoszenie się tym, którzy nie dostali się dalej :) Kilka osób nie do końca mi się spodobało, jednak postanowiłam osobiście zaryzykować i dać im szansę. Nie będę wymieniać o kogo chodzi. Mam nadzieję, że WSZYSCY się postaracie.

A zadanie, które macie wykonać w I etapie zaraz dodam w następnej notce.
Dziękuję, i pozdrawiam

13 komentarzy:

Lalkowa pisze...

Ekstra. . Jestem na tej liście :)

karolina pisze...

Jejj..dziękuję ; )
Bardzo się cieszę ; )

olcia12200 ( autree... ) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
olcia12200 ( autree... ) pisze...

Juhuuu! Udało się Jestem na liście! :)

Anonimowy pisze...

Nie dostałam się ,a myślałam że mi się uda TT_TT No mówi się trudno ...

sims885

va_nesska pisze...

Jej super, ale mój nick 2 razy ejst napisany ;P

Daryjaa pisze...

nie dostałam sie wiedziałam , nic mi sie nie udaje :(

daria_97dg

Hillgilly pisze...

Łoo, kto by pomyślał, że nawet ja się dostanę.

Dominika Błaszczyk pisze...

nie dostałam się : ( jak zwykle... ale jestem na siebie zła. mogłam coś poprawić albo coś ; ( nigdy się nie udaje ; (

Unknown pisze...

Ja zwykle się nie dostałam! Nie lubię się! :(

hehehehehe pisze...

Super, nie poddam się.
xxemowaxx

verite pisze...

Ale fajnie, jestem. Dziękuję :)

Dominika pisze...

"Ja zwykle się nie dostałam! Nie lubię się! :("

ja też!

Dadinkosa